Our social:

October 29, 2014

ႏွင္းပြင့္ေလးရဲ႕ ဒိုင္ယာရီ



ႏွင္းပြင့္ေလးေတြဆုိတာ
ေနမထြက္မီ ကမာၻတစ္ခြင္ကုိ 
မႈန္မိႈင္းေအာင္ မင္းမူႏုိင္ေပမယ့္
ေနမင္း ဆုိတာ ထြက္လာခဲ့ရင္
အရည္စက္ကေန အေငြ႕ပ်ံျပီး
ေၾကြပ်က္ေပးရသူပါ .. ။

မပုိင္ႏုိင္တာကုိ သိေပမယ့္
မမီမကမ္းလွမ္းခဲ့တဲ့ ကၽြန္မ
ႏွင္းပြင့္ေလးေတြ အသြင္ေျပာင္း
ေမာင္ နင္းရာလမ္းတစ္ေလွ်ာက္
ေျခဖ၀ါးေအာက္မွာ
မြမြေၾကေအာင္ နာက်င္ေနခဲ့ရသူပါ ... ။

မရႏုိင္တာကို နားလည္ေပမယ့္
ေမာင့္ ကိုမွ ခ်စ္မိေလေတာ့
ေမာင္ ျပဳသမွ် အေ၀းကေငး
ေမာင္ မေတြးခင္ အေျပးေလး
ကြယ္ေပ်ာက္ရျပန္သူပါ ... ။

ေမာင္ ျမင္သာေအာင္ ေနျပခ်င္ေပမယ့္
ကၽြန္မဘ၀ ကၽြန္မ အလွေတြက
ေမာင္နဲ႔ ယွဥ္ရင္
ေမာင္ လာရင္ ေၾကြလႊင့္ရမယ့္
ႏွင္းစက္ေလး တစ္စက္လိုပါပဲ ။

ေမာင္ ရက္စက္တယ္လုိ႔
အားလံုးထင္ၾကေပမယ့္
ကၽြန္မ အေတြးမွာေတာ့
ေမာင္ ့အတြက္ ...
ကၽြန္မ အၿမဲကြယ္ေပ်ာက္ေနရတဲ့
ႏွင္းကေလး ျဖစ္ေနရတာကုိ ေက်နပ္ပါတယ္... ။

တကယ္ေတာ့ ....
ေနမင္း နဲ႔ ႏွင္းစက္ ဆုိတာ
ဆံုေတြ႕ဖုိ႔မွ မျဖစ္ႏိုင္ခဲ့ပဲေလ ... ။

ႏွင္းဥေၾကြ (အရုပ္ကေလး)


ေညာင္ညိဳသားေလးသို ့{ ဒီမွာ } သြားလိုက္ပါ 


0 comments:

Post a Comment